Powered by Smartsupp

Skuteczny marketing szeptany

Co zrobić, aby zdobyć zaufanie klientów i stworzyć pozytywny wizerunek marki w konkurencyjnym środowisku? Kluczem jest dobrze zaplanowana strategia, która opiera się na autentycznych rekomendacjach i budowaniu wiarygodności wśród odbiorców.

Sprawdź, jak wiele zyskasz, gdy powierzysz nam marketing szeptany – zwiększysz ruch na stronie, poprawisz widoczność w wyszukiwarkach i przyciągniesz lojalnych klientów, którzy będą polecać Twoją markę innym!

Marketing Szeptany
Wizerunek marki w Internecie

Zadbaj o wizerunek swojej marki w Internecie

Budowanie wizerunku marki to najskuteczniejszy sposób, aby pozyskiwać nowych klientów i zwiększać sprzedaż. Marketing szeptany przynosi korzyści, gdy tworzysz nową markę i chcesz, aby zrobiło się o niej głośno, ale też wtedy, gdy masz problem z czarnym PR-em. 

Poznaj 4 najważniejsze zalety marketingu szeptanego.

Co to jest marketing szeptany?

Marketing szeptany (buzz marketing, word of mouth marketing), polega na tworzeniu strategii, której celem jest dotarcie z konkretnym przekazem do odbiorców. Poprzez marketing szeptany można wywołać dyskusję, zachęcić do kupna produktu czy wskazać realne korzyści, jakie zyska odbiorca. Główne zasady są dwie – musi wyglądać naturalnie i z pozoru nie może mieć sprzedażowego charakteru.

Ile razy zdarzyło Ci się szukać opinii na temat marki przed rozpoczęciem współpracy czy produktu jeszcze przed zakupem? Twoi klienci także postępują w tej sposób. Marketing szeptany najskuteczniej pomaga zwiększać zaufanie względem marki. Sprawdź, w czym możemy Ci pomóc!

Strategia budowania zaufania i zysków

Skuteczna strategia budowania zaufania i zysków

Twoja konkurencja nie śpi i niestety nie zawsze działa uczciwie. Musisz przygotować się na negatywne opinie, które często są dodawane przez lokalnych rywali z branży w Social Mediach, na forach czy w Profilu Firmy. Hejt i nieuczciwe praktyki konkurencji to prawdziwa plaga, z którą mierzą się małe firmy. Co w takiej sytuacji należy zrobić? Skuteczny marketing szeptany wykorzystuje działania, które pomagają zarządzać PR-owym kryzysem i nie tylko.

Czym się zajmujemy?

Pomoc z hejtem w Internecie

Hejt nie rozwija firmy, ale za to skutecznie niszczy renomę marki i zniechęca nowych klientów do korzystania z Twojej oferty. Brak reakcji na fałszywe oskarżenia to zła strategia. Potrzebne są konkretne działania, zanim hejter osiągnie to, na czym zależy mu od samego początku – doprowadzi do przejęcia klientów, zdyskredytowania marki czy nawet do zamknięcia firmy. Nasza agencja marketingu szeptanego pomoże Ci stworzyć strategię buzz marketing w razie hejtu i kryzysu PR-owego. Nie czekaj, aż kryzys sam minie, szybkie działanie to najlepsza droga, aby zminimalizować skutki hejtu.

Usuwanie nieprzychylnych opinii

Internetowy marketing szeptany to dobre wsparcie także wtedy, gdy Twoja marka lub niektóre produkty są negatywnie oceniane. Usuwanie nieprzychylnych opinii to jeden ze sposobów walki z hejtem, ale też ze SPAMem czy nieuczciwymi praktykami konkurencji. Oczywiście warto wcześniej przeanalizować, czy negatywne opinie na pewno nie są powiązane z niską jakością, czy błędami ze strony pracowników. Dopiero później skorzystaj z pomocy specjalistów i wykorzystaj elementy marketingu szeptanego do budowania silnej marki w sieci i nie tylko.

Kompleksowa obsługa skutecznej kampanii marketingu szeptanego

Chętnie wspieramy naszych klientów – zarówno małe, jak i duże firmy – w budowaniu pozytywnego wizerunku ich marek. Analizujemy markę, grupę docelową, tworzymy strategie, opracowujemy wpisy, publikujemy je i monitorujemy efekty. Naszym zdaniem to najskuteczniejsza forma marketingu szeptanego. Trzymanie ręki na pulsie to droga do sukcesu i stabilności finansowej. Marketing wirusowy warto połączyć także z innymi usługami marketingowymi – z pozycjonowaniem i content marketingiem. Chętnie zajmiemy się kompleksowym dbaniem o wizerunek Twojej marki w Internecie.

Jak wygląda współpraca z Nicesoft?

Twoja marka jest niepowtarzalna, dlatego tworzymy indywidualnie dopasowane, skuteczne kampanie marketingu szeptanego. Naszym celem jest zbudowanie silnej pozycji Twojej marki w sieci. Sprawdź, jakie działania marketingu szeptanego podejmujemy w trakcie współpracy.

01

Analiza

Analiza

Analiza

Naszą pracę zawsze rozpoczynamy od szczegółowej analizy marki, rynku i grupy docelowej. Zapoznajemy się także z istotą problemu, jeśli firma boryka się z hejtem. To pozwala nam stworzyć dopasowaną strategię.

02

Stworzenie strategii

Stworzenie strategii

Stworzenie strategii

Polecamy internetowy marketing szeptany, który opiera się na tworzeniu indywidualnie dopasowanej strategii. Wtedy tworzymy szczegółową ocenę konkurencyjności i możliwości rynkowych Twojej marki.

03

Prowadzenie działań związanych z kampanią

Prowadzenie działań związanych z kampanią

Prowadzenie działań związanych z kampanią

Usuwanie nieprzychylnych komentarzy i pomoc z hejtem wymagają zupełnie innych działań. Podejmujemy kroki, które pomagają w walce z kryzysem PR-wym. Zajmujemy się też opracowywaniem i publikowaniem wpisów budujących wizerunek marki.

04

Monitorowanie efektów

Monitorowanie efektów

Monitorowanie efektów

Buzz marketing to sposób na kontrolowanie tego, co inni piszą o Twojej marce w sieci. Wspieramy naszych klientów na każdym etapie tworzenia kampanii. Monitorujemy efekty naszych działań przez cały czas trwania umowy.

Buzz marketing dla Twojej firmy

Współpracujemy z firmami z różnych branż. Nasze doświadczenie i indywidualne podejście sprawiają, że dokładnie wiemy, jak budować silną markę w sieci.

HoReCa

Naszym celem jest wybieranie takich forma marketingu szeptanego, które zachęcają gości do częstszych odwiedzin. Firmy z branży HoReCa niestety często są narażone na hejt i negatywne opinie. Jeśli nie są one uzasadnione, to konieczne jest ostrożne, ale skuteczne działanie, aby nie zniechęcić do korzystania z usług firmy. Doskonale wiemy, jak wykorzystać marketing rekomendacji i zwiększyć liczbę rezerwacji oraz zbudować lojalność klientów.

Transport

W swoim portfolio posiadamy także współpracę z firmami z branży logistycznej i transportowej. Dzięki analizie potrzeb ich klientów wiemy, jak ważną rolę odgrywają rekomendacje, dlatego wdrażamy strategię marketingową, która pozwala na naturalne budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Wskazujemy ich potencjalnym klientom kluczowe atuty firmy – terminowość, bezpieczeństwo dostaw, atrakcyjny cennik i korzystanie z nowoczesnych technologii. Rozwiązania te automatyzują i usprawniają obsługę klientów, co wpływa na ich zadowolenie.

Branża dekoracyjna

Specjalizujemy się w tworzeniu skutecznych kampanii marketingu szeptanego dla firm, które dbają o to, aby domy ich klientów były modne, przytulne i funkcjonalne. Pomagamy w promocji ponadczasowej sztukaterii styropianowej elewacyjnej i wewnętrznej. Nasze działania realnie wpływają na zwiększenie sprzedaży, ale też wskazujemy zalety produktów, np. jak w przypadku sztukaterii będzie to łatwy montaż i wysoka wytrzymałość.

Poznaj naszą ofertę

Whisper Marketing Pro

400 zł

Oferujemy kompleksową obsługę kampanii marketingu szeptanego, obejmującą każdy etap, od opracowania strategii po publikację treści. Nasz zespół specjalistów zadba o każdy detal, aby zapewnić efektywność kampanii i osiągnięcie zamierzonych rezultatów.

Indywidualna strategia marketingowa

2000 zł

Tworzymy kampanię marketingu szeptanego, dostosowaną do Twoich celów biznesowych. Na podstawie dokładnej analizy, uwzględniającej unikalne aspekty Twojej firmy i jej otoczenia rynkowego, opracujemy plan działania, który zbuduje pozytywny wizerunek Twojej firmy i przyciągnie nowych klientów.

W ramach usługi otrzymasz

Nasza strategia marketingowa to nie tylko teoria, ale przede wszystkim praktyka. Zapewniamy Ci nie tylko kompleksowy plan działania, ale także stałe wsparcie w jego realizacji, dzięki czemu jesteś gotowy na wszelkie wyzwania rynkowe.

*Powyższy cennik nie stanowi oferty firmy. Przedstawione wartości mają charakter poglądowy.

FAQ - pytania i odpowiedzi

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące marketingu szeptanego i jego skutecznego wdrażania w Twojej firmie.

Jakie są rodzaje marketingu szeptanego?

Buzz marketing można podzielić na wiele sposobów. Jednak najpopularniejszym podział wskazuje na 2 typy marketingu szeptanego:

  • organiczny – to najbardziej naturalny sposób zbierania rekomendacji od zadowolonych klientów, którzy korzystali już z usług danej firmy lub kupowali od niej produkty i chcą podzielić się opinią na temat jakości oferty, obsługi klienta czy czasu realizacji; cechuje się też największą wiarygodnością, ale ma pewną wadę – marketing szeptany organiczny jest trudny do kontrolowania;

  • amplifikowany – ten rodzaj marketingu szeptanego dotyczy świadomych działań firmy, których celem jest wskazanie atutów usługi produktów oraz zachęcenie do skorzystania z oferty; istnieje wiele form marketing szeptanego amplifikowanego, np. dodawanie wpisów, wysyłanie produktów do recenzji, usuwanie negatywnych opinii czy tworzenie programów referencyjnych.

Inny podział wskazuje na bardziej szczegółowe rodzaje marketingu szeptanego:

  • marketing wirusowy – to tworzenie treści, które wzbudzają emocje, są ciekawe i angażujące, a następnie rozprzestrzenianie ich w sieci;

  • trendsetting – opiera się na wywieraniu wpływu na zachowania i potrzeby konsumentów; to kreowanie trendów, aby promować produkty;

  • product seeding – wiąże się z oferowaniem darmowych próbek do recenzji;

  • evangelist marketing – polega na budowaniu silnej i lojalnej społeczności wokół marki;

  • cause marketing – wiąże się z promowanie marki przy jednoczesnym wspieraniu inicjatyw np. charytatywnych czy społecznych.

Warto zwrócić uwagę również na to, że marketing szeptany jest blisko powiązany z influencer marketing.

Jakie są przykłady marketingu szeptanego?

Istnieje wiele różnych przykładów wykorzystania marketingu szeptanego, oto kilka z nich:

  • oferowanie rabatu za dodanie opinii np. na temat diety pudełkowej;

  • współpraca z ambasadorami marki;

  • programy afiliacyjne;

  • brand blogging – blogerzy piszący recenzje i artykuły o produktach;

  • kampanie w mediach społecznościowych – użytkownicy dzielący się swoimi doświadczeniami z produktami na platformach społecznościowych.

Ile kosztuje skuteczna kampania marketingu szeptanego?

Koszty marketingu szeptanego uzależnione są od zakresu usług. Cennik zazwyczaj oscyluje w przedziale 400-2000 zł. Jeśli zdecydujesz się na indywidualną strategię marketingową dostosowaną do Twoich celów biznesowych, musisz przygotować się na wyższe koszty w okolicach 2000 zł.

Jak firmy wykorzystują marketing szeptany?

Firmy wykorzystują marketing szeptany na różne sposoby, w tym: 

  • do przygotowania kampanii, która mają na celu angażowanie klientów i zachęcenie ich do dzielenia się opiniami;

  • do współpracy z influencerami, którzy gromadzą wokół siebie wierną społeczność;

  • do tworzenia treści, które są łatwe do udostępnienia i angażujące.

Jakie są korzyści z marketingu szeptanego?

Marketing szeptany przynosi wiele korzyści, spójrzmy na kilka tych najważniejszych, oto one:

  • zwiększenie świadomości marki;

  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy;

  • wzrost zaufania i lojalności wśród klientów;

  • marketing wirusowy zwiększa zasięg.

Warto wiedzieć, że firmy poprzez marketing szeptany mogą zwiększać widoczność nie tylko w Internecie. Wiele korzyści zapewniają zarówno tradycyjny marketing szeptany, jak i internetowy marketing szeptany.

Skontaktuj się z nami!

Napisz lub zadzwoń do nas i zapytaj o indywidualną ofertę na marketing szeptany. Zbuduj stabilny i silny biznes dzięki pozytywnym rekomendacjom. Pomagamy też walczyć z hejtem. Odpowiemy już w ciągu 15 minut.

Kontakt

Samuela Bogumiła Lindego 1C
30-148 Kraków

biuro@nicesoft.pl

+48 12 446 69 15

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i przygotujemy bezpłatną wycenę, dostosowaną do Twoich oczekiwań.

Formularz kontaktowy

To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.
To pole jest wymagane.

Warto przeczytać