Monitoring czasu pracy
Podlinkowane słowo Software House

Software House NiceWorkTime

Monitorowanie czasu pracy
pracowników

Efektywne zarządzanie czasem pracy pracowników i strategiczne wykorzystanie zasobów produkcyjnych stanowią kluczowe wyzwania dla każdej organizacji. W odpowiedzi na te potrzeby, rozwija się moduł monitorowania czasu pracy, który staje się nieodzownym narzędziem wspomagającym przedsiębiorstwa w kompleksowym zarządzaniu personelem i procesami produkcyjnymi.

Potrzebujesz monitoring czasu pracy? Sprawdź nasz system!

Elektroniczne monitorowanie czasu pracy pracowników

System monitorowania czasu pracy – NiceWorkTime stanowi przełomowe rozwiązanie, pozwalające na elektroniczną rejestrację godzin wejścia i wyjścia pracowników. System zastępuje tradycyjne papierowe listy obecności, gdzie potwierdzeniem obecności pracownika było własnoręczne podpisanie.

Dodatkowo, NiceWorkTime oferuje zaawansowane funkcje raportowania i analizy danych, co wspiera menedżerów w podejmowaniu świadomych decyzji dotyczących zarządzania zasobami ludzkimi i optymalizacji procesów pracy.

oryginalna strona
Rejestracja czasu pracy online Nicesoft
oryginalna strona

Dla kogo jest NiceWorktime?

System NiceWorkTime jest idealnym rozwiązaniem dla firm każdej wielkości i z każdej branży. Nasze rozwiązanie jest dedykowane zarówno mikroprzedsiębiorstwom, dużym korporacjom z rozbudowaną siecią oddziałów, jak i organizacjom stosującym model pracy zdalnej.

Dzięki swojej uniwersalności, NiceWorkTime sprawdza się w różnych sektorach, takich jak produkcja, handel, usługi, IT oraz wiele innych, oferując narzędzia do precyzyjnego śledzenia i analizowania czasu pracy.

NiceWorkTime można zintegrować z innymi programami biznesowymi, odpowiadającymi za kontrolę nad poszczególnymi obszarami działalności firmy. Współpraca systemu RCP z zewnętrznymi narzędziami informatycznymi pozwala na płynne wdrożenie i minimalizację zakłóceń w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa. Niezależnie od rozmiaru czy specyfiki działalności, NiceWorkTime stanowi wszechstronne narzędzie wspierające nowoczesne zarządzanie czasem pracy.

Jak działa system NiceWorkTime?

Usługi Nicesoft

Terminal autoryzacyjny

Biometryczne skanery są alternatywą dla kart zbliżeniowych i wykorzystują unikalne cechy fizyczne użytkownika, takie jak odciski palców czy rozpoznawanie twarzy. Często stosowane są na siłowniach czy innych obiektach, gdzie zapewniają szybką i bezpieczną autoryzację dostępu bez potrzeby noszenia dodatkowych kart.

Monitorowanie pracy na komputerze

Potwierdzenie obecności można dokonać poprzez przeglądarkę internetową po zalogowaniu się na konto. Wystarczy komputer lub urządzenie mobilne z dostępem do Internetu.

NiceWorkTime umożliwia monitorowanie czasu pracy za pomocą różnych urządzeń, takich jak komputer, smartfon czy tablet. Dzięki połączeniu z Internetem wszystkie dane są na bieżąco przesyłane do systemu, co pozwala na monitorowanie obecności pracowników z dowolnego miejsca na Ziemi. Istnieje kilka metod rejestrowania czasu pracy, a wybór zależy od preferencji firmy.

Czytnik zbliżeniowy

Innowacyjny terminal na karty zbliżeniowe lub tablet służy do rejestrowania obecności pracownika. Wystarczy przyłożyć kartę do urządzenia, aby potwierdzić obecność. System wykonuje jednocześnie zdjęcie, eliminując ryzyko, że ktoś użyje karty za innego pracownika. Działa na zasadzie współpracy urządzeń rejestrujących z identyfikującymi kartami.

Usługi lokalizacji GPS

Lokalizator GPS umożliwia kontrolę pracowników zdalnych lub pracujących w terenie. Automatycznie przekształca współrzędne GPS na dokładny adres, co jest szczególnie przydatne przy pracy zdalnej.

Czytnik IP68

Mobilny czytnik IP68, odporny na warunki atmosferyczne, jest wygodny w terenie, na budowie czy w miejscach o dużym zapyleniu. Wykorzystuje również smartfony do rejestrowania czasu pracy.

8 korzyści monitorowania czasu pracy

1. Harmonogramy i rozkłady pracy

Tworzenie i efektywne zarządzanie harmonogramami pracy pozwala na skuteczne planowanie zasobów ludzkich. Określanie godzin rozpoczęcia i zakończenia zmian, a także uwzględnianie dni wolnych czy urlopów, staje się prostsze i bardziej efektywne.

2. Zarządzanie urlopami i nadgodzinami

Moduł ułatwia składanie wniosków o urlop online, jednocześnie automatycznie obliczając nadgodziny i dostępne dni urlopowe. To zdecydowanie ułatwia procesy płacowe i pozwala na skrupulatne zarządzanie czasem pracy.

3. Zarządzanie zmianami i rotacją pracowników

Planowanie zmian i rotacji pracowników staje się kluczowe dla równomiernego obciążenia i efektywnego wykorzystania zasobów ludzkich. To z kolei pozytywnie wpływa na atmosferę w miejscu pracy oraz zwiększa ogólną produktywność.

4. Raportowanie i analiza

Generowanie raportów dotyczących czasu pracy, wydajności, obecności czy nadgodzin dostarcza kluczowych informacji do podejmowania świadomych decyzji. Zaawansowany moduł umożliwia dogłębną analizę danych, co pozwala na stałe doskonalenie strategii zarządzania czasem pracy.

5. Rejestracja czasu pracy

Dokładne śledzenie czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy pracowników jest kluczowe dla precyzyjnego monitorowania. Zaawansowany moduł umożliwia korzystanie z różnych metod rejestracji, takich jak karty RFID, czytniki linii papilarnych, PINy czy nowoczesne aplikacje mobilne, dostosowując się do specyfiki organizacji.

6. Monitorowanie obecności i nieobecności

Śledzenie obecności pracowników w czasie rzeczywistym umożliwia natychmiastową reakcję na zmiany oraz efektywne rejestrowanie nieobecności, takich jak choroby, urlopy czy szkolenia, co przekłada się na bieżące planowanie zasobów.

7. Integracja z systemem płacowym

Łączenie danych z modułem czasu pracy z systemem płacowym eliminuje ręczne obliczenia, zapewniając dokładność przy wypłacaniu wynagrodzeń. To sprawia, że procesy płacowe stają się bardziej efektywne i bezbłędne.

8. Zgodność z przepisami i regulacjami

W kontekście coraz bardziej skomplikowanych przepisów dotyczących czasu pracy, zaawansowany moduł wspiera organizacje w pełnym przestrzeganiu wszystkich obowiązujących norm i regulacji.

Usługi Nicesoft

Sprawdź nasze inne usługi

Zajmujemy się marketingiem i systemami IT. U nas możesz zamówić system CRM, nasz UTM (system do bezpieczeństwa sieci), monitorowanie czasu pracy maszyn i urządzeń, pozycjonowanie SEO, copywriting, tworzenie stron internetowych i nie tylko.

Więcej usług możesz zobaczyć w naszym menu w zakładce: Oferta

Częste pytania
(FAQ)

Tu znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań związanych z systemem NiceWorkTime.

Ile trwa wdrożenie systemu NiceWorkTime?

Wdrożenie systemu NiceWorkTime zazwyczaj trwa od 3 do 4 tygodni, zależnie od skali firmy oraz potrzeby personalizacji systemu dla konkretnego przedsiębiorstwa.

Jakie są najważniejsze korzyści płynące z wdrożenia systemu MCP?

Dokładność płacowa –  umożliwia precyzyjne śledzenie czasu przepracowanego przez pracowników, co prowadzi do dokładniejszego rozliczania godzin pracy i unikania błędów płacowych.

Zarządzanie zasobami – dzięki monitorowaniu czasu pracy łatwiej jest planować i rozdzielać zasoby ludzkie w firmie, uwzględniając obciążenie pracą i dostępność pracowników.

Z jakich funkcji NiceWorkTime mogą korzystać pracownicy?

Dzięki NiceWorktime pracownicy mogą zgłaszać wszelkie nieobecności korzystając z urządzenia mobilnego. Poza tym pracownicy mogą również korzystać z kalendarza, który pozwoli im na ustalanie spotkań, zadań i wielu innych.

Jakie urządzenia są instalowane, aby móc korzystać z NiceWorkTime?

Wszelkie urządzenia monitorujące czas pracy dopasowujemy do potrzeb naszych klientów. Posiadamy szeroki wachlarz produktów zaczynając od terminali na biometrie kończąc na opaskach.

Czy mogę śledzić całkowity czas pracy moich pracowników?

Tak, możesz śledzić czas pracy, ale musisz poinformować pracowników i przestrzegać przepisów kodeksu pracy oraz RODO.

Jakie są cele śledzenia czasu pracy?

Cele mogą obejmować poprawę efektywności pracowników, weryfikację czasu pracy oraz zapewnienie bezpieczeństwa.

Czy mogę używać biometrycznej kontroli czasu pracy?

Tak, ale musisz uzyskać zgodę pracowników na przetwarzanie ich danych biometrycznych i przestrzegać przepisów RODO.

Czy mogę śledzić czas pracy pracowników zdalnych?

Tak, możesz używać elektronicznych rejestratorów lub systemów ewidencji czasu pracy, ale monitoring powinien być ograniczony do czasu pracy i nie naruszać prywatności pracowników.

Jak długo mogę przechowywać dane biometryczne pracowników?

Dane biometryczne powinny być przechowywane tylko tak długo, jak jest to niezbędne do osiągnięcia celu monitoringu i zgodnie z przepisami RODO.

Czy pracownicy mają prawo do dostępu do danych z monitoringu?

Tak, pracownicy mają prawo do dostępu do danych, które są o nich zbierane.

Jakie narzędzia mogę używać do monitoringu czasu pracy?

Możesz używać list obecności, elektronicznych rejestratorów oraz elektronicznych systemów czasu pracy.

Newsletter

Zapisz się na Nasz newsletter, aby otrzymywać najnowsze wpisy treści bezpośrednio do swojej skrzynki mailowej.